20.13

Igår gick jag upp klockan sex.
Jag skulle åka till tandläkaren i danderyd och hade fått den fina tiden klockan åtta:noll:noll.
Tandläkarbesöket var ju verkligen inte ett sådant man vill uppleva på morgonen.
Eftersom min tandställning tas bort nästa vecka (BEFRIELSE!!!!!!!!!!) så ska jag ju ha en ståltråd bakom tänderna för att mina tänder inte ska flytta på sig igen.
Så jag fick genomlida TANDAVTRYCK. Det var SMÄRTA. Det var dessutom dubbel smärta eftersom jag har tandställning och det gör tusen gånger ondare än om man inte har det. UUUGGGGHHH.
Sen så gick jag hela dagen och var jättejättetrött. Men jag fixade mammas julklapp, nu är jag helt klart med det och dagen blev bättre för på kvällen åkte jag till stallet och hoppade och jag gjorde en grym sistarunda.
T.o.m mamma blev imponerad.

Idag så har jag övningskört på körskolan och sen så har jag varit hemma och städat resten av dagen.
Tittat på Heroes har jag också gjort. Så sjuuuukt spännande. Slutet var en nagelbitare.

Imorgon ska jag till skolan och då kan vi ju hoppas att jag kan bli klar med matten.
Jag är så trött på den alltså.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0