christmas

Nu när julen är på intågande så kommer självklart pyntet och dekorationerna som ett brev på posten.
Folk har redan börjat, och det har inte ens blivit advent (åhlens började ju faktiskt med julen i oktober).
Mina grannar på andra sidan gatan har satt upp en chick ljusslinga vid sin parkering.

Mina nya grannar på höger sida har vid sitt staket satt upp en fin tomte som lyser varje kväll.
Jag höll på att köra in i trottoaren när jag körde hem från stallet igår.
Precis sånt jag älskar.
NOT.

Idag fyller min bror år. Grattis grattis.
Har varit hos honom nu på kvällen och ätit middag.
Jag är mätt som ett djur.
Annars har jag tillbringat dagen med matteboken. Imorgon har jag förmodligen mitt sista matteprov ever.
Och på söndag ska jag och storebror se Tiger lou. UUUUUUUNDERBART.
Det går lixom inte att hata världen då.

Nu ska jag sova, puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0