up in my lonely room

Mitt nya rum är klart nu (bror har ju flyttat så jag har övertagit hans rum).
Så jag känner att jag måste visa bilder för jag är så nöjd alltså.




Den nedre hyllan är inte klar än, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men det löser sig.



Jag har fått en ny stor säng!!! Den är urskön.




Jag är inte riktigt klar med allt, ska upp med lite tavlor och så. Sen så jag ska sälja (eller har redan sålt) min tjocktv och köpa en liten liten tv och smälla upp på väggen. Och så ska lite krokar och sånt upp.
Eget badrum har jag också. Men det får ni inte se för det är så hemskt fult och det enda som inte mamma och pappa har renoverat sedan huset byggdes (dvs typ 1987)

Kommentarer
Postat av: joehäään

verkligen fint ju!

2008-11-06 @ 22:59:31
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0