u havin haircut?



ska jag klippa lugg igen eller ska jag bara klippa till min snelugg?
Mitt hår är i stora behov av en förändring och det är mest bara utväxt nu så allt är lätt fixat.
Jag tänker inte klippa av mig håret på ett tag men luggen måste fan fixas för den är ju inte snygg.

Dessutom är jag sur på att the body shop inte har någon webshop utan att jag måste åka långt enbart för att köpa deras produkter..blää.
min ansiktskräm är slut och jag ska inte in till stockholm förns på fredag.
whaaaaaat tooooo doooooo lixom.

Nej nu ska jag sluta va ytlig.
Idag har jag pluggat matte och fixat här hemma.
Det suger dessutom att det är så jävla mörkt, jag hatar det.
Jag klarar verkligen inte av mörker som alla andra.
Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0