Why do I keep counting?

Hej hej!
Lite dålig uppdatering här men jag skyller på min dygnsrytm.
Den är verkligen helt uppfuckad sedan new york.
Inatt sov jag iallfall lite mer än igår.
Hur trött jag än är somnar jag inte förns typ fem och så går jag upp vid nio för att skapa lite rutiner.
Ja, ni kan ju räkna ut hur jag är just nu.
Igår var jag inne i stockholm (tittade efter höstskor) och jag fick för mig att alla provdockor var riktiga människor.
Ja, ni fattar. Jag är helt väck.

New york var by the way helt amazing!
Så fort pappa har lagt över bilderna på min dator så får ni se.
Känns ju mindre bra att komma hem till Sverige där det regnar och är 11 grader när man är van att det är 25 grader och man kan gå i t-shirt när det regnar utan att dö av köld.

Förresten, tycker ni inte den här väskan är söt?
Himla fin tycker jag.
Den måste jag kika närmare på.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken fin header du har!

2008-10-05 @ 18:32:01
URL: http://apelsinsmycken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0