tjugo:nitton

God kväll!
Vilken dagar jag  har haft.
Började skolan i måndags och jaaa va roligt det är!
Ämnet är väldigt intressant, jag pluggar tillsammans med fina människor (som dessutom är precis som jag, haha det är så skönt) och allt känns bara så bra.
Dock var det inte lika kul att köpa studentlitteratur, haha. Alla böcker, förutom en bok är på engelska dessutom, höh. För tillfället känner jag mig lite lost men jag börjar få kläm på det, jag har helt tappat allt vad studieteknik heter.
Idag var det välkomstdag som jag tillbringade med emelie och sanna, vi åt gratis mat och lyssnade på föreläsningar.
Himla bra alltså.

nej nu måste jag läsa igenom några sidor till imorgon, för då blir det nämligen grekisk konst för hela slanten.
puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

var pluggar du någonstans?

2009-08-27 @ 16:16:41
Postat av: Mr J

fan vad avis jag är!

ska nog också plugga något inom konstområdet om ett år eller två.

2009-08-28 @ 18:51:34
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/
Postat av: lovisa

lovisa: pluggar på SU :)

Johan: Förstår att du är avis, skulle jag också va!

Det är så sjukt roligt!

2009-08-29 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0