When the nights turn cold

Glasvegas kommer till stockholm den 6:e mars!!!
Jag måste verkligen ha en biljett dit. åhhh.
Det var väl den bästa nyheten som kunde muntra upp mitt nuvarande tillstånd.
Igår var jag i stallet och red en överdrivet pigg fanfars som i kombination med att va pigg och bli skrämd gjorde världens mest gigantiska bocksprång ever och ramlade naturligtvis av.
Sen så lyckades han på något vänster trampa på min hand så nu är den röd, svullen och öm som fan.
Jag är halvt handikappad eftersom jag har bandage runt.
Gud det är så synd om mig.

Såg grammis igår också. Årets skämt. Hur kunde EMD vinna?
kåååååm igggeeeeeeen.
Och varför vann inte kent för? Eller veronica maggio. Eller Annika Norlin!!
Jag är glad ändå att anna ternheim och Håkan vann. Värdiga vinnare.
Nina Persson gjorde dessutom ett sjukt bra uppträdande. Jag älskar att det äntligen kommer en a camp-skiva till.

Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.
Och så ska jag titta mer på H&Ms vårnyheter. De har fått in ett par prickiga shorts.
c-r-a-v-i-n-g-s.

Kommentarer
Postat av: Johan

åååh! jag tycker synd om dig!

OCH jag håller med om allt skrev om grammis, speciellt om a cmap, du vet att jag älskar nina. hon ska få adoptera mig.

2009-01-09 @ 00:42:56
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0