sol sol sol soooool!

Sicket fint väder det är idag.
Har varit ute och njutit hela dagen. Jobbade hela helgen så jag har inte fått ta del av den fina helgen alls.
Igår var det fruktansvärt varmt inomhus alltså, jag var helt svettig när jag slutade.
Min söndagkväll var fin, vi var hemma hos marcus+anneli och åt middag. Hur mysigt som helst.
Var dessutom länge sen jag såg min bror så det kändes bra att få slå och bråka lite med honom. Syskonkärlek när den är som bäst lixom.
Idag har jag varit ute i trädgården, rensade ogräs men lyckades med bedriften att bränna mig på ett gäng brännässlor. Det var inte skönt kan jag säga, tack gud för kylbalsam.
Nej nu ska jag gå ut igen. Det ska ju bli dåligt väder imorgon så man får ju passa på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0