jag bygde upp dig bit för bit, igen

När började livet snurra så snabbt?
Hur fort kan tid gå egentligen?
Allt bara händer och allt går så fort att jag inte vet vart jag är någonstans längre.
Vad vill jag egentligen?
Borde jag gå på magkänsla?
Eller ska jag bara fortsätta va "safe"??
Hur vet man egentligen?
Varför händer det ingenting?
Varför låser jag mig fast i saker jag inte vill ha med att göra längre?
Allt börjar nästan bli ohållbart.
Vad ska jag göra i vår?
Flytta???
Kommer jag någonsin kunna riva min mur? Eller ska någon annan göra det?
Varför tänker jag jämt så jävla mycket?
Varför tänker jag så mycket att jag glömmer att KÄNNA, jag tänker så mycket att känslorna inte får plats, jag tänker i cirklar, hotar min känslor och mina egentligen drömmar, hur ändrar man sina tankar?
Varför kan jag bara inte få va som en vanlig människa?
Varför sätter jag mig i den här sitsen jag egentligen hatar?
Hur lär man sig leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0